Wow…

Courtney Love var på premiären av nya “Wall Street” igår och herregud, vad har hänt? Hon ser bra ut! Jag menar, hon är ingen Kim Kardashian eller någonting, men utvecklingen från hur hon såg ut senast jag såg nånting om henne till den här bilden är ekvivalent med att Skogsturken plötsligt skriver en bästsäljande bok utan ett enda stavfel. Googlar man bilder på Courtney har man liksom en chans på 15% att få herpes. Jag hade en till bra diss på gång, men sen tog jag en paus för att titta på bilden igen och glömde vad jag höll på med. Tur bara att man inte kan känna lukt genom bilder.

Published in: on 21/09/2010 at 22:15  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/09/21/wow/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

