Varför kallas han aldrig K-West?

Kanye West har släppt en (relativt) ny singel från sin kommande skiva “Good ass job/Dark twisted fantasy” som heter “Power”. Du kan se en riktigt narcissistisk men rätt så cool demoversion av videon på en och en halv minut här, och om du vill höra hela låten kan du klicka här. I texten dissar han Saturday Night Live som drev rätt mycket med honom efter hela Taylor Swift-grejen genom att säga saker som “fuck SNL and the whole cast”. Nu är det förstås en väldigt diskret rad och man kan inte veta säkert vad han menade med det han sa. Hur som helst är han i alla fall även inbokad som musikgäst på programmet den andra oktober, vilket är rätt intressant. En vacker dag ska jag också bli så stor att jag kan säga till folk att de ska knulla sig själva varefter de ändå betalar mig för min tid. För jag håller det gangster.

Published in: on 21/09/2010 at 21:38  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/09/21/varfor-kallas-han-aldrig-k-west/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

