Jordnötssmör, någon?

Jag har snackat en gång tidigare om Aubrey O’day som egentligen inte är känd för någonting mer än små b-kändisgrejer, men som håller sig relevant genom att lägga upp sexiga bilder på sin twitter. Nu senast la hon upp bilden ovan (full storlek här) i hopp om ytterligare uppmärksamhet och jag tycker att det bara är pinsamt. Vilken vettig och respektabel människa skulle lägga ner tid och energi på att ge någon som Aubrey ännu mer utrymme bara för att hon råkar ha en otroligt attraktiv kropp och lägger upp lättklädda bilder på sig själv? Jag känner inga sådana människor, men om jag gjorde det så skulle jag ha både ett och annat att säga till de snuskhumrarna!

Published in: on 21/09/2010 at 21:55  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/09/21/jordnotssmor-nagon/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

