I piss on you, grass!

Man kan kolla på bilden ovan och undra vad det är för patrask någon har släppt in på golfbanan. Det är dock ingen mindre än Owen Wilson, känd från cirka 49 medelmåttiga komedier, som tömde blåsan på en golfbana på Hawaii i helgen. Owen har aldrig riktigt framgått som någon class act, men riktigt på den här nivån såg jag inte honom tidigare. Jag menar inte att vara petig men jag är något av en finsmakare och uppskattar mina golfbanor urinfria. Jag uppskattar även mina crackstenar utan smält vax i, men det är en helt annan historia.

Published in: on 13/09/2010 at 21:51  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/09/13/i-piss-on-you-grass/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. var du tvungen att censurera bilden!?

  2. Jag gjorde inte det, den fanns inte ocensurerad där jag hittade den och jag tänkte inte söka efter ocensurerade bilder på Owens penis…


Leave a Reply

