Mongo

Mango har satt igång en ny reklamkampanj med Scarlett Johansson och förutom bilden ovan så kan du även se den här och den här från samma kampanj. Jag kanske inte är tillräckligt häftig eller artistisk för att förstå mig på sådana här saker, men vad är grejen med såna här modellbilder? Titta på alla tre bilder. Hennes min är exakt likadan och exakt lika själlös på varenda bild. Vem ska den där minen attrahera? Hon ser ut som att hon konstant försöker kväva en prutt eller någonting. Om jag träffade en brud som alltid gick runt med det där ansiktsuttrycket skulle jag undvika henne som svarta undviker polisen. Le för fan!

Jag vill passa på att tipsa om en blogg skriven av en gammal basketkompis till mig som heter Viktor (klicka nu!). Han är riktigt rolig, originell och mailar offentligt med en sexig postorderbrud från Ryssland (bilder inkluderade) så det är garanterat underhållande. Gå dit!

Published in: on 12/09/2010 at 16:09  Comments (4)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/09/12/mongo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 CommentsLeave a comment

  1. Hahah! han viktor var ju galet skön 😀

  2. …som svarta undviker poliser HAHAAAA

    Liknelser och metaforer är för jävla roliga. Det kommer bli ett nytt tema. Tack för inspirationen!

  3. Hahaha, det var så lite så, tack själv!

    Och till H: Klart han är, han hittar ju tydligen inspiration på rätt ställen.

  4. tack för länken till viktors blogg! 😉


Leave a Reply

