Ett bra år för Bush

Reggie Bush är den där stora svarta killen som är mest känd för att ha legat med Kim Kardashian en massa. Han spelar även amerikansk fotboll i New Orleans Saints i NFL och vann Super Bowl i februari, men jag tror att vi alla kan enas om att det är en större bedrift att bestiga Mount KardASSian. Nu är han i alla fall ihop med modellen från bilden ovan, kubanska Mayra Veronica. RadarOnline har en artikel om henne där de berättar om att bilder som “lämnar väldigt lite åt fantasin” har läckt ut och har till och med ett galleri med bilderna här. Jag vet inte om upplägget kanske gav mig för höga förväntningar eller om RadarOnline utgår från att deras läsare har lika dålig fantasi som arabiska föräldrar när de ska döpa sina barn, men jag kunde hitta bättre/mer lättklädda bilder på en googling. Nu råkar det förstås vara en av mina hobbies, men ändå.

Om du gillar wtmfd eller åtminstone tycker att det är en bra uppvärmning innan du sätter på de riktiga grejerna, like:a den på facebook och bjud in dina vänner. Varje ny medlem ger mig livsglädje nog att hålla mig borta från kokainet en extra dag.

Published in: on 11/09/2010 at 12:33  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/09/11/ett-bra-ar-for-bush/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

