Daddy’s fallen and he can’t get up

Man vet att det är rätt bra nyhetstorka när TMZ har en artikel uppe om att Hulk Hogan hade så ont i ryggen när han vaknade imorse att han inte kunde komma upp ur sängen och blev tvungen att föras till sjukhus. Tjockisen är 57 år gammal och har hela sitt liv jobbat med att ramla och att slänga runt andra tjockisar. Jag säger inte att det inte är synd om honom eller någonting, men folk som närmar sig 60 har problem med ryggen då och då även om de jobbat hela livet med att ta det lugnt. Inte jag däremot. Jag är en atlet utan dess like och när jag kommer upp till 60 kommer folk att betala mig för att få hårstrån av mig för att kunna utnyttja mitt DNA och forma sina barn till min avbild, vilket givetvis kommer att vara möjligt då. Om jag inte råkar bli flintskallig så klart, i vilket fall jag kommer vara tvungen att ha sex med kvinnorna helt enkelt. Jag ger och jag ger och jag ger…

Published in: on 07/09/2010 at 17:29  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/09/07/daddys-fallen-and-he-cant-get-up/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Det mest ironiska är väl att han har ägnat sitt liv åt att slänga runt människor till höger och vänster och fick denna “kramp” efter att han böjt sig för att plocka upp en snäcka på stranden! Måste ha varit en stor snäcka

  2. Snäckan hjälpte inte till och hoppade när han skulle plocka upp den som hans brottarkompisar brukar göra.


Leave a Reply

