Sex addict? Yeah, sure, me too

Till att börja med måste jag uttala mig om hur lite jag har skrivit på senaste tiden och förklara varför. Jag har sommarlov. Nu när det är avklarat kan vi gå vidare till Tiger Woods som, vilket jag nyligen tog upp, verkar vara pappan till porrstjärnan Devon James nioåriga son. Tiger vill fortfarande inte göra ett faderskapsprov, men Devon påstår nu att hon redan för två år sedan berättade för Tiger om ungen och att han då till och med kom med presenter när de sågs nästa gång. Egentligen är den här nyheten rätt ointressant för det kändes oundvikligt att en av de sju miljoner tjejer han låg med utan kondom skulle bli gravid, men snubbarna som flög runt med banners över golfbanan som Tiger spelade på igår gör den delikat. Det fanns tydligen en till på vilken det stod “HAPPY FATHERS DAY TIGER LOL”. Jag brukar vilja avsluta inläggen med någon form av punchline, men det känns som att de här jävlarna tog den ifrån mig idag. De tror att de är något med sina flygplan.

Published in: on 21/06/2010 at 14:23  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/21/sex-addict-yeah-sure-me-too/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

