Det här handlar inte om Courtney Love

Jag har varit borta hemifrån hela dagen idag och maximerat det faktum att jag faktiskt har sommarlov, så jag har inte hunnit skriva någonting här på wtmfd. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle skriva ett par inlägg, men sedan blev jag tipsad om den här hemsidan där en magisk ande gissar vilken karaktär man tänker på, oavsett vilken det är! Hur gör du det där, ande?! Två timmar senare blev klockan två och jag insåg att jag inte skulle orka leta nyheter och skriva någonting på riktigt, så jag letade upp en bild på en ledsen clown och skrev en väldigt bra bortförklaring som förhoppningsvis kompenserar för bristen av skvaller. Jag borde ha en sådan där “Donate”-knapp här på hemsidan, för jag känner att folk verkligen skulle vilja stödja mig i det här.

Published in: on 18/06/2010 at 01:05  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/18/det-har-handlar-inte-om-courtney-love/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

