Tight leather pants. Nicole. Nuff said.

Jag är extremt trött och skulle egentligen gå och lägga mig för ett bra tag sedan, men jag råkade hitta den här bilden på Nicole Scherzinger och glömde bort vad jag skulle göra. Och då menar jag inte att jag bara glömde gå och lägga mig, utan jag glömde bort att blinka i typ en timme. Det kanske inte blev någon tidig sömn, men det var utan tvekan den bästa timmen i mitt liv. Bilden är från någon grej på ett ställe någonstans. Jag vet, jag är för specifik, jag borde bara länka till sidan med flera bilder på och sluta skriva nu. Här finns de, sluta slösa tid!

Published in: on 15/06/2010 at 23:52  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/15/tight-leather-pants-nicole-nuff-said/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

