Oooooow… crap…

Det här är bara för bra. Det har lugnat ner sig kring Tiger Woods och hans tour de white trash, men nu kommer det lite detaljer som ska få igång snacket igen. Tydligen är det så att porrstjärnan Devon James hävdar att hennes son som föddes 2001 har Tiger som papi, och enligt RadarOnline har ett faderskapstest inte utförts, men ungen är slående lik Tiger. Jag förstår inte vad grejen är med killens fetish för porrstjärnor. Eller ok, jag förstår kanske, men jag förstår inte vad grejen är med hans fetish för fula porrstjärnor som ser ut att ha varenda könssjukdom som någonsin har uppfunnits. Dessutom gillar han tydligen inte att köra med gummi. Jag menar, vid det här laget börjar jag bli fascinerad över att Tiger och Elin Nordegrens ungar inte är födda utan armar eller med tre ögon eller någonting.

Published in: on 15/06/2010 at 21:28  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/15/oooooow-crap/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

