Das ist gut, ja

När jag först såg den här bilden trodde jag att det var en blonderad Wee Man från Jackass, men det visade sig att det faktiskt är Pink som blev aspackad i Berlin i helgen. Hon hade en konsert i staden och blev sedan ordentligt tankad med sin man Carey Hart på någon klubb. Du kanske tycker att det här inte alls är nyheter eller ens skvallernyheter på något sätt, men då har du tydligen inte varit med om en söndag på den här hemsidan tidigare. Det här är en guldgruva i jämförelse med vad jag vanligtvis får nöja mig med för skitnyheter på söndagar. Jag tror att jag kom lite grann i kallingarna när jag läste om det här till och med.

Published in: on 13/06/2010 at 18:55  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/13/das-ist-gut-ja/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

