Tigern säger mjau!

Jag ville verkligen skriva ett till inlägg ikväll, så jag kollade runt efter nyheter, men det är helt otroligt hur ointressanta dagens händelser är. Det mest intressanta var att Tiger Woods, enligt RadarOnline, har setts gå runt med en “beautiful blonde” för andra gången, och den historien var så ointressant att jag började googla bilder på “beautiful blonde” vilket förklarar varför Hayden Panettiere fick pryda det här inlägget. Med andra ord har Tiger inte doppat Hayden, men om det visar sig att han har det så är wtmfd det första stället du hörde det på. Eller första stället där båda namnen dök upp under samma andetag. Ok, jag kanske tog flera andetag när jag skrev det här, men om du ska vara så petig så kanske du borde börja med att ifrågasätta bildvalet till nyheten, Mr. Smarty-Pants.

Notis – det där med bilderna som jag skrev om i förra inlägget har åtgärdats 30 sidor bakåt. För liv är uppenbarligen någonting jag inte behöver.

Published in: on 12/06/2010 at 00:12  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/12/tigern-sager-mjau/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

