Röd Blå Smutsgul

Det ryktas om att Kim Kardashian skulle kunna ta över Angelina Jolies plats som Lara Croft i den tredje upplagan av “Tomb Raider” som är tänkt att vara mer för tonåringar än de tidigare två filmerna. Jag kanske är partisk i den här frågan eftersom jag har sjukt många vänner från Armenien men jag tror att Kim skulle vara en riktigt bra Lara. Det kan vara det med vännerna, men det kan också vara att jag vid något tillfälle i mitt liv faktiskt har sett ett foto på Kim. Har man gjort det och har en pung applicerad på sin kropp så kan man per definition inte motsätta sig detta beslut från filmmakarnas sida. Men för att återgå till armenier. Jag är inte ens därifrån själv men jag känner typ 20 personer därifrån rätt bra. Vad är grejen med det? Och ingen av dem är Kim Kardashian, vad fan är grejen med det? Ni är sämst armeniska vänner!

Published in: on 10/06/2010 at 13:55  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/10/rod-bla-smutsgul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Hoppas fan det blir av. Frågan är om hon är tillräckligt smidig, för rollen, inget annat..


Leave a Reply

