I’m super, thanks for asking!

Jaleel White, killen som spelade Steve Urkel är aktuell med en ny serie både som producent och skådespelare, “Fake it til you make it”, som kommer att visas på hulu.com, vilket är begränsat till USA och därmed alldeles fullkomligt omöjligt för oss här borta att ta del av. Eller är det? Jaleel verkar vara inställd på att visa att han är mer än bara Urkel i den här intervjun, men samtidigt så berättar han om när hulu valde att köpa serien och refererar till händelsen som “super-duper flattering”. Jag menar inte att vara fördomsfull eller någonting, men den enda förutom Urkel som jag kan föreställa mig säga någonting sådant är Ned Flanders. Jag är inte riktigt säker på vart jag skulle komma med den informationen, men det var antagligen någonting i stil med att Jaleel har street-cred som Svamp-Bob Fyrkant. Är det ens relevant för diskussionen? Jag vet inte vad fan jag pratar om, förlåt.

Published in: on 10/06/2010 at 11:28  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/10/im-super-thanks-for-asking/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

