Time to get ugly

Lady Gaga har släppt en video till låten “Alejandro” och du kan se den här. Jag skulle dock rekommendera dig att inte se den någonsin. Jag såg den eftersom jag är skadad av att ha skrivit wtmfd ett tag och känner att jag måste se den för att jag tror att jag är en framgångsrik och betald skvallerbloggare, och det var åtta minuter och 44 sekunder av mitt liv som jag aldrig kommer att få tillbaka. Den påminde mig en del om Madonnas video till “Like a prayer” med referenser till kristendomen, ett gäng killar som tar på en tjej och allmän konstighet. Skillnaderna är väl mest att Madonna gjorde någonting nyskapande istället för att härma någon som var nyskapande för över 20 år sedan och att Madonna faktiskt lyckades vara sexig i all sin konstighet. Dessutom var “Like a prayer” en mycket bättre låt. Och Madonna såg inte ut som en anorektisk transvestit. Jag försöker komma på en positiv sak om videon och låten att avsluta med men det enda jag kan tänka på är att jag borde ge mig själv en bitchslap för att jag la ner nästan nio minuter på den här skiten.

Published in: on 09/06/2010 at 13:29  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/09/time-to-get-ugly/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

