TTYL

Britney Spears har rakat huvudet igen! Och hon ser exakt likadan ut som hon gjorde förra gången! Och någon har lyckats ta ett exakt likadant foto som det som blev känt förra gången! Men nej, så är det inte alls, utan Britney får representera mig just nu. På grund av lite annat som händer hos mig (I have one of them life-thingies people talk about. Who could’ve thunk it?) så har jag inte känt mig inspirerad att skriva på wtmfd den senaste tiden, och det inlägget jag faktiskt skrev, om Jesse James, sög hårig åsnepung. Det var inte bara du som inte förstod det eller nåt, utan det sög rätt rejält. Hårig åsnepung-rejält skulle vissa till och med säga. Imorgon drar jag iväg till Gotland och är borta till måndag. Jag kommer antagligen inte att skriva någonting under den tiden, men jag kanske får någon abstinens på grund av för mycket ordbajs inom mig som inte får komma fram, så man vet aldrig. När jag kommer hem ska jag ta tag i allting igen och hoppas på att inte exakt alla har slutat läsa. Håll det gangster så länge!

Published in: on 03/06/2010 at 18:47  Leave a Comment  

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/06/03/ttyl/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

