I see dead people.. before they die

Jag har insett att wtmfd på något mystiskt sätt är livsviktigt för kändisar. Jag var på semester ett tag förra året och medan jag var borta dog Farrah Fawcett, Billy Mays och den där sångaren som delade säng med små pojkar, alla samtidigt. Nu har jag varit frånvarande i några dagar och upptäcker när jag kommer tillbaka att Dennis Hopper och Gary Coleman båda har avlidit. Skrämmande nog skrev jag om båda de där grabbarna för inte alls så länge sedan (Dennis, Gary). Upptäckten av detta fenomen har ställt mig i en intressant position och jag måste vara försiktig och agera ansvarsfullt med mina nyupptäckta krafter. Därför har jag bestämt mig för att fortsätta skriva om Lindsay Lohan innan jag åker på semester i sommar.

Published in: on 31/05/2010 at 15:19  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/05/31/i-see-dead-people-before-they-die/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

