Got lypo?

Jessica Simpson var på någonting som heter Grace Awards Gala igår och gjorde ett väldigt bra jobb med att få folk att förstå att hon faktiskt inte är tjock, utan att de där bilderna som alla pratar om bara var tagna ur en olycklig vinkel. Det är förstås bara någonting som pågår i hennes huvud, för vi andra ser att det var en brontosaurus i klänning på den där galan igår. Kolla på kvinnan bakom Jessica. Hennes blick säger inte “vad pratar folk om, hon ser ju jättebra ut”. Hennes blick säger “goddamn girl, just ’cause they have a campain with $2.89 per bucket doesn’t mean you gotta go eat every single one of’em”, fast mycket svartare än vad jag kan få det att låta, och när hon är klar så slutar hon ha handen på höften så där kaxigt en sekund för att knäppa med fingrarna, säga “mmhmm” för att visa att hon verkligen håller med sig själv, och sedan återgå till höfthållningen. När jag tittar närmare så blir jag osäker på om hon verkligen är svart, men jag har redan skrivit hela mitt stereotypiska rasistiska skämt, så jag tänker låtsas som att hon är det.

Published in: on 27/05/2010 at 17:08  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/05/27/got-lypo/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

