Insomnia kan göra dig till knarkare

Tila Tequila har lyckats uppmärksamhetshora in sig på tv igen, eventuellt. Hon ska vara med i nästa “Celebrity Rehab” om programmet hittar tillräckligt många fuckups som kvalificerar sig för konceptet, vilket inte borde vara så Lindsay Lohan. Jag menar svårt, vilket inte borde vara så svårt. Jag vet inte var det där kom ifrån. RadarOnline skriver i alla fall om att Tila missbrukar drogen Ambien som tas för att kortsiktigt bota sömnlöshet. Men hon nöjer sig inte med att bara ta pillerna, utan hon sniffar dem istället. Hur uttråkad måste man vara för att få för sig att krossa sömnpiller och sniffa dem? Svaret får vi i ett citat från en källa nära Tila: “she would wake up, snort ambien, google herself, do more, Twitter all day and then sleep”. Sitter man och googlar sig själv och twittrar en hel del så ska man alltså vara Peter Bäck. Jag menar försiktig, man ska vara försiktig. Jag vet inte var det där kom ifrån.

Notis – du tyckte med största sannolikhet inte att det där sista var roligt, men då får du skylla dig själv för att du inte umgås med mig i verkliga livet. Jag försöker verkligen vara en trevlig och rolig snubbe att hänga med, varför hör du aldrig av dig? Fan, att du alltid ska få mig att må så här..

Published in: on 25/05/2010 at 22:56  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/05/25/insomnia-kan-gora-dig-till-knarkare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

