Ze Germans better watch out!

Lady Gaga var i Sverige i helgen och just nu är hon i Tyskland där hon fortsätter att reta folk med sin extrema sexighet. Jag menar, kolla på den där bilden. Hur kan hon gå runt så där het och provocerande klädd och förvänta sig att inte bli våldtagen på gatan? Nu har hon ju sina livvakter som antagligen skulle köra upp en av hennes flippade skor i folks aano om de försökte något, men om jag gick på gatan och såg henne så där skulle jag droppa mina byxor snabbare än du kan säga “jag är ironisk hon är så jävla ful och varje gång jag ser henne blir jag sugen på att ta hennes jävla tights och strypa henne med dem”. Jag är en gentleman.

Published in: on 12/05/2010 at 22:36  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/05/12/ze-germans-better-watch-out/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

