Förlåt

Eftersom det finns någonting som heter alkohol och någonting annat som heter grupptryck så kommer jag inte att lägga upp någonting idag. Förut det här. Förlåt för att jag ljög förut. Jag kommer antagligen att lägga upp någonting på riktigt imorgon om jag inte råkar vakna upp med nålstick i armen (vilket har hänt en kompis till mig) i vilket fall jag kommer att spendera dagen på att vara paranoid och försöka ligga med Cheryl Cole innan det är för sent.

Published in: on 05/05/2010 at 18:01  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/05/05/forlat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Inte okej ;/ ge mig skvaller!


Leave a Reply

