Mer drama kring Jacko

Peter Lopez heter en kille som jobbade som advokat för en del kända artister, inklusive Michael “Zorro” Jackson där uppe som nyligen avled/blev mördad/begick självmord under flummiga omständigheter. Det som är aktuellt med Peter är att han i fredags begick självmord, och enligt TMZ stod det ingen förklaring till varför i hans avskedsbrev, men det stod att han ber om förlåtelse. Det här kan bara betyda en sak. Michael Jackson tog på små barn. Jag är väldigt väldigt trött idag så jag orkar inte förklara vad det ena har att göra med det andra, men det är sant, lita på mig. Jag kanske inte alls vet vad jag pratar om, men erkänn att du också är 98% säker på att det är sant. Killen går gick runt i en jävla Zorromask. Inte på maskerad heller, utan en helt vanlig jävla dag!

Published in: on 03/05/2010 at 16:49  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/05/03/mer-drama-kring-jacko/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

