Keep it skinny now!

Kirsten Dunst tog det lugnt på stranden igår och visade upp sin sexiga bikinikropp för omvärlden. Det är det här jag alltid har försökt förmedla till tjejer. Sluta äta mat. Kolla hur sexig man kan bli. Smal, fryser alltid och går sönder när man kör någon annan ställning än missionären, mm mmm! Igår snackade jag med en tjej som berättade att hon bara livnär sig på vatten och luft, och jag tänkte “den här tjejen har någonting på gång där uppe, hon vet vad som gäller här i livet”. Samma tjej sa dock senare att min fiskallergi kan bli jobbig för mig eftersom den hindrar mig från att gå ner på tjejer, så jag vet inte riktigt vad jag ska tro i slutändan.

Published in: on 01/05/2010 at 22:26  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/05/01/keep-it-skinny-now/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

