Nu räcker det med det här

Jag påbörjade det här inlägget för tio timmar sedan medan jag satt i skolan och skulle då berätta om att TMZ har kommit över uppgifter om att Jenna Jameson klarade ett drogprov nyligen, varför Tito Ortiz anklagelse om att hon har missbrukat OxyContin verkar var skitsnack. Sedan dess har det också rapporterats om att både Tito och Jenna drar tillbaka alla anklagelser som har skett de senaste dagarna. Jag tror att hela den här grejen var ett PR-trick för att få mig att lägga upp bilder på Jenna från tiden då hon faktiskt var het. Nu har de lyckats med det, och jag hoppas att båda slutar skapa rubriker nu för de är fan så ointressanta som ett par bestående av en mördarmaskin och en porrstjärna kan bli. Jag menar, det är ju i princip upplagt för att skit ska ske, hur svårt kan det vara att underhålla oss lite?

Published in: on 29/04/2010 at 22:33  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/29/nu-racker-det-med-det-har/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

