Slow wind for me

Holly Madison, hon som var en av Hugh Hefners favorittjejer för att hon till skillnad från de andra var blond och hade stora bröst, jobbade tydligen på Hooters i Las Vegas i helgen. Förutom att vittna om att ekonomikrisen påverkar även de mest silikonfyllda människorna i världen så berättar denna nyhet exakt hur ointressant helgen som gick var. Jag vet att jag redan har sagt det här idag, men fan, om jag måste kolla igenom fyra olika skvallersidor och upptäcka att det mest intressanta var Holly på Hooters så är det någonting som är fel. Har USA tagits över av zombies utan att vi har fått höra någonting om det? Kan någon som vet hur twitter fungerar kolla upp ifall det är så och höra av sig om det? Jag har hört att det är så ungdomar får nyheter idag, och jag har en känsla av att jag inte har många läsare över 30 25 16.

Published in: on 26/04/2010 at 18:42  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/26/slow-wind-for-me/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

