Hämta en stege

Det började ryktas för ett tag sedan att Hayden Panettiere hade blivit ihop med boxaren Vladimir Klitschko och hela världen skrattade eftersom proportionerna dessa två emellan är så löjliga att Vladimir, rent anatomiskt, lika gärna skulle kunna vara ihop med en chihuahua. Helvete, jag kollade upp stavningen på den där hundrasjäveln och ändå markerar programmet jag skriver i det som felstavat! Aja, det visar sig i alla fall att de är ihop på riktigt vilket eventuellt kan innebära att Vladimir har sex med djur. Eftersom jag inte har någonting roligt att följa upp det där med kan vi diskutera Haydens nya frisyr. Jag brukar normalt inte gilla när tjejer klipper sitt hår kortare (av uppenbara skäl) men det ser faktiskt riktigt bra ut på henne. Fan, jag har ju ingenting roligt att följa upp det där med heller. Eeeh.. djursex!

Published in: on 24/04/2010 at 07:45  Comments (2)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/24/hamta-en-stege/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Haha dina inlägg är lika roande som vanligt. Keep up the good work! 😀

  2. tack så mycket 🙂 jag ska tills jag börjar satsa ordentligt på att knarka!


Leave a Reply

