Alla har vi en bästa sida

Bilden ovan föreställer Lady Gaga på hennes konsert i Tokyo igår och visar att hon faktiskt kan se riktigt bra ut om hon bara försöker. Det här är första gången som jag ser en bild på Gaga som inte gör att min penis gråter, och jag tycker att hon borde köra på den här looken resten av sitt liv. Visserligen ser de där.. repen..? som går mellan hennes skinkor riktigt obekväma ut, men om tjejer gick runt och brydde sig om att vara “bekväma” hela tiden så skulle folktillväxten stanna upp snabbare än min svarta kompis när han ser en polisbil. Det kanske inte riktigt hör till ämnet, men Ke$ha har någonting att lära sig från det här. Jag gillar inte Lady Gaga heller, men hon gör i alla fall sitt bästa för att få mig att uppskatta henne genom att ha en riktigt snygg rumpa. Det är enkelt. Och fungerar. Jag gillar Lady Gagas rumpa i den här bilden. Fick jag fram det budskapet? Ok. Bra.

Published in: on 21/04/2010 at 20:49  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/21/alla-har-vi-en-basta-sida/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

