Surprise!

Jay-Z deltog i en festival som heter Coachella och hölls någonstans i Kalifornien häromdagen. Mitt i konserten så överraskade han alla i publiken genom att dra ut frugan på scenen. Du vet, Beyonce. Alla flippade ur så klart och de körde en duett i “Forever young“. Kommer du ihåg när han trollade fram Lil Wayne på en konsert samma kväll som Wayne egentligen skulle sitta i fängelse? Att gå på en Jay-Z-konsert (det där ser så fel ut, men hur skulle man annars skriva det?) verkar vara som att äta en ask choklad. Medan jag skrev det här inlägget så blev jag tvungen att ta flera långa pauser av olika inledningar, och jag kan svära på att jag hade ett roligt skämt att följa upp “ask choklad” med, men jag har så klart glömt bort det helt och hållet. Fan.

Published in: on 18/04/2010 at 12:17  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/18/surprise/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

