Don’t you ever get too comfortable

Söndagar brukar vara riktigt långsamma dagar när det kommer till kändisnyheter, men idag! Idag är exakt likadan som alla andra söndagar! Därför får du istället för en riktig nyhet en bild på Adrianne Curry som Leeloo i “Det femte elementet” som hon la upp på sin twitter. Adrianne är en ganska snygg brud, vilket vi vet sedan tidigare, men den här bilden är bland det mest avtändande jag har sett i mitt liv, och då var Leeloo (Mila Jovovich, mmmm) en av de sexigaste kvinnorna i världen enligt mig som pojke. Allt på den här bilden ser så obekvämt ut att det börjar klia i kroppen av att bara se den. Om jag någonsin skulle ha sex med en tjej som hade det där på sig och jag var tvungen att klä av henne först, vilket tenderar att underlätta sexet vad jag har förstått, så skulle jag se ut som den här apan. Sen skulle jag fråga om hon inte bara ville gå ner på mig istället. För jag är charmig på det sättet.

Published in: on 18/04/2010 at 15:28  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/18/dont-you-ever-get-too-comfortable/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

