Eyes rock steady

Holly Madison, känd för att ha stora bröst och inte ha någonting emot män över 80 (theme alert!), visade oss igår att softball inte alls är gay eller mesigt som vissa påstår. Softball är antagligen den bästa sporten i världshistorien om den spelas på Hollys sätt – det rätta sättet. Jag vet att det här inte är en nyhet, utan mer ett foto på en snygg tjej och ordbajs, men jag levererade faktiskt en riktig nyhet igår kväll, så jag känner att det är befogat att ta det lite lugnt med det här med “ny” idag och bara satsa på “het”. Hah, såg du vad jag gjorde där? Jag delade upp ordet “nyhet” så att det skulle.. du förstår. Om du vill se fler bilder från hennes photo shoot kan du klicka här, men om du kollar på foton på en Playboymodell där hon faktiskt har kläder på sig behöver du antagligen lära dig använda ditt internet bättre.

Published in: on 15/04/2010 at 14:43  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/15/eyes-rock-steady/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

