Bitches be crazy!

Det har kommit mer drama i äktenskapet (tror jag, de kanske bara är ihop, vem tror du att jag är? Wikipedia?) mellan Brooke Mueller och Charlie Sheen. Tydligen har det dykt upp rätt starka bevis på att Charlie har spenderat en del tid med en prostituerad som heter Angelica Tracy, och enligt RadarOnline har den här nya informationen gjort att Brooke är rosenrasande och vägrar att prata med Charlie. Verkligen? Du är så otroligt lack över att han låg med en hora, men den där gången som han slog dig och hotade dig med en kniv var allt peaches’n’cream? Det här är vad som är konstigt med tjejer. Om en tjej skulle vifta med en kniv framför mig skulle jag skita fullständigt i vem eller vad hon ligger med. Hon har hotat mig med ett dödligt vapen! Hur kan någonting vara värre? Det är därför vi är det starka könet, vi gillar verkligen inte när någon är på väg att döda oss.

Published in: on 15/04/2010 at 23:10  Leave a Comment  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/15/bitches-be-crazy/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

