Bröst är en fördel i livet

Kommer du ihåg Oscarsgalan i år, då jag var först i världen med att presentera vinnarna? Kommer du ihåg när jag inledde båda inlägg idag med “kommer du ihåg” eftersom jag har suttit inomhus och skrivit på min kandidatuppsats hela dagen och är störd i huvudet som konsekvens? Det var i alla fall “The Hurt Locker” av Kathryn Bigelow som vann en massa av de små gubbarna, medan “Avatar”, vilken många hade förväntat sig skulle dominera, inte fick lika många gubbar. Nu har Sigourney Weaver, som var med i “Avatar”, och en gång i tiden var väldigt sexig (varför vi lyssnar på vad hon har att säga) gått ut med att valet av bästa film var löjligt och att enda anledningen till att Kathryn vann är att hon, till skillnad från James Cameron, har bröst. Eftersom “The Hurt Locker” har dragit in $40 miljoner att jämföra med de $2,7 miljarder som “Avatar” har dragit in, och eftersom hennes argument låter som någonting som jag skulle kunna skriva här på wtmfd, så säger jag ja. Ja, Sigourney har helt rätt, och James borde skaffa silikonbröst.

Published in: on 13/04/2010 at 19:15  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/13/brost-ar-en-fordel-i-livet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. härlig blogg du har =)

  2. tihi! 🙂


Leave a Reply

