Ok då..

Omröstningen om El Classico igår visade klart och tydligt att mina läsare fullständigt skiter i fotboll och föredrar andra typer av runda objekt. Eftersom jag måste respektera läsarnas vilja så kommer här en enorm bild på Heidi Montags bröst vid något event i Las Vegas. Jag skojar inte när jag säger enorm, klicka på bilden så får du se (notis – stämmer inte längre eftersom sidan jag stal bilden från först tog ner den..  svin). Heidi har så klart nyligen gjort en massa operationer, inklusive ett “basketbollar in i brösten”-jobb, och nu kan hon livnära sig för gott genom att ha väldigt lite kläder på sig. Och om det inte fungerar kan hon satsa på en karriär som uppblåsbar Barbara eftersom hon består till 87% av plast. Jag ska inte vara taskig mot henne, för hon är verkligen sexig. Det finns ingenting hetare än att ta på en tjejs bröst och känna samma motståndskraft som från en vattenmelon. Förutom möjligen Cheryl Cole. Det där var väldigt orelaterat men jag såg en intervju med henne tidigare idag, och hon är jävligt het. Tänkte bara säga det.

Published in: on 11/04/2010 at 22:44  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/11/ok-da/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Plast smälter väl under solen? Finns det inga efter bilder där det har gått några timmar på eventet?

  2. du menar som solstolar?


Leave a Reply

