Bitch please

Bussens wlan kom igång ett tag medan vi åkte, men sedan stannade vi till i Nyköping/Norrköping/Annandelavköping och nätverket dog. Det kanske är 1962 och elen kommer från en sådan där dynamo som man har på cyklar, så vi måste röra oss för att det ska fungera. Hur som helst, under den tiden som jag hade tillgång till internet så hittade jag en artikel på TMZ om Gary Dourdan och hans flickvän Maria Asis del Alamo. Som ni kanske minns så arresterades hon för ett tag sedan misstänkt för att ha misshandlat Gary. Nu säger paret att de bara hade högljutt sex, och att ingenting  olagligt skedde. Jag kan inte köpa det här av den enkla anledningen att man måste vara riktigt jävla usel på att kommunicera om man som par inte kan övertyga polisen som knackar på dörren att man bara hade sex, och inte var i ett slagsmål. Du fick stryk av en liten flicka, Gary! Sluta slingra dig och lev i skam resten av ditt liv som du förtjänar, din mes!

Published in: on 07/04/2010 at 16:01  Comments (2)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/04/07/bitch-please/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. min största fråga är varför denna snubbe har rakade ben? Bara det säger hur mkt fel det är på honom o att det är omöjligt att de hade sex…jag vägrar ha sex med folk som har lenare ben än mig. så är det bara

  2. jo, jag brukar normalt inte vilja ha sex med tjejer som har hårigare ben än jag, så jag förstår vad du menar


Leave a Reply

