Olyckan är framme igen

Pete Doherty är en underhållande människa, och då menar jag absolut inte hans karriär som musiker, utan det faktum att jag aldrig har hört/läst/sett någonting om honom utan att det handlar om att han på något sätt är värdelös. Jag skojar inte, under över ett år av nyhetssökande till wtmfd har jag aldrig stött på en positiv historia om killen. Den här gången skapar han rubriker eftersom han misstänks för att ha levererat droger till en brittisk miljardarvtagerska som heter Robin Whitehead. Nu kanske det inte låter så farligt i och med att rika människor knarkar mer än fattiga människor luktar illa, men det kommer en twist. Robin råkade nämligen ta lite för mycket av heroinet som Pete lämnade över och dog av en överdos, så nu kan han lägga till vållande till annans död på sin lista över avklarade fuckups. Självmordsbombare är fan mindre olycksbådande för sin omgivning än Pete Doherty.

Published in: on 22/03/2010 at 17:35  Comments (3)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/03/22/olyckan-ar-framme-igen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 CommentsLeave a comment

  1. Jag tycker denna blogg e intressant, men sammtidigt vill jag tipsa dig om en sak.
    Jag var den första eleven och fungerar kanonbra idag
    Integrationscoaching har hjälpt mig i riktigt svåra tider, idag har jag jobb och bostad med ett goal in life.
    Integrationscoaching är en integrationskurs som syftar till att ge hemlösa och utsatta i samhället, en chans
    att komma tillbaka till ett normalt liv.
    målet är att göra eleverna till självförsörjande och produtiva människor.
    Detta e ett banbrytande projekt som inte finns någon annanstans och ger människor värdighet från borjan och
    med eget ansvar för sitt liv.
    Ingen behandling och egen lägenhet el hus direkt och focuserar pa livet utanför instutitioner in real life,
    medans andra behandlingshem tar mellan 3-5000:- per dygn
    och kanske inte har focus pa tiden efter behandlingen.
    Detta allternativet e billigare och så har Integrationscoahing
    redan från början detta mål,att leva utanfor instutition, med jobb och bostad.
    Tryck på mitt namn för att komma till hemsidan.

  2. dude… really?

  3. Hahaha, kommentaren. Inte artikeln. Fast den var också rolig. Men mest kommentaren.


Leave a Reply

