Idag är en slapp dag

Det är söndag idag, vilket innebär att jag var ute igår till jättesent eftersom jag är en sådan där cool människa som festar väldigt mycket och vet vad som är “inne”. Som du ser på bilden så körde jag rätt hårt med Kim Kardashian som idag softar på en väldigt dyr yacht utanför Miami med syrran Kourtney. Hon bjöd med mig, men vissa har faktiskt viktiga saker att göra. En blogg driver inte sig själv, om du trodde det. Till det här inlägget till exempel hittade jag en miniatyrbild av den ovan, vilket givetvis inte dög, så jag fick använda google för att leta igenom mer än två sidor innan jag hittade en större version. Det var ganska ansträngande, och jag har minst sagt förtjänat att få ta det lugnt resten av dagen.

Notis – medan jag skrev det här gäspade jag typ 4-5 gånger, och jag misstänker att det är bilden som smittat mig. Det här lät som någonting väldigt intressant i mitt huvud, varför jag skrev det, men jag märker nu att det inte alls var det. Förlåt.

Published in: on 21/03/2010 at 14:44  Comments (6)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/03/21/idag-ar-en-slapp-dag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 CommentsLeave a comment

  1. jag tror faktiskt inte hon gäspar utan gör en gest för att hon missar de gamla dagarna med reggie…titta handen och munnen…its perfect. Med denna bild hoppas hon locka tillbaka honom

  2. jag tror faktiskt inte hon gäspar utan gör en gest för att hon saknar de gamla dagarna med reggie…titta handen och munnen…its perfect. Med denna bild hoppas hon locka tillbaka honom

  3. ops spammar lite ^^

  4. njaa, jag tror inte att det kommer funka. rätt så säker på att reggie kan fixa det där på annat håll också. om hon ska ha en chans måste hon nog involvera syrran också

  5. ah kanske kourtney absolut INTE khloe för då kommer det se ut som beastiality och då kommer reggie fly landet om inte jorden.

  6. gud ja. khloe ska bara vara glad att hon har lyckats haffa en baller och aldrig någonsin göra någonting för att riskera det förhållandet


Leave a Reply

