She has been calling me a puta

Gary Dourdan, snubben från bilden ovan som har varit med i bland annat CSI. Med bland annat menar jag att det är det enda jag vet som han har varit med i, men det finns möjlighet att han har varit med i någonting annat också. Jag insåg precis att jag glömde att avsluta den första meningen. Fan. Han tappade i varje fall all sin manlighet här om dagen när polisen kom hem till honom och arresterade hans flickvän, Maria Asis del Alamo, efter att hon tydligen hade spöat honom. Maria är alltså tjejen på bilden där uppe. Hur i helvete lyckas han få spö av henne? Med tanke på hennes namn så är hon antagligen någon form av latina, och sådana är helt galna, så jag förstår att hon kan flippa ur och börja slå honom, men han är för fan en jävla Goliat bredvid henne. Jag förstår att man inte vill slå en tjej, och ännu mindre sin flickvän, men sätt dig bara på henne tills hon lugnat ner sig så kan ni ha sex och skratta åt det hela efter så är det klart. Och om det inte funkar så sitter du redan på henne och kan banka vettet ur henne ganska lätt.

Published in: on 17/03/2010 at 21:05  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/03/17/she-has-been-calling-me-a-puta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

