Round-house kick the cake!

Igår fyllde Chuck Norris 70 år. Chuck är givetvis känd för en massa sköna skämt om honom. Jag skojar bara, han har även varit på TV-shop. En hemsida som sköts av folk som är mycket mindre lata än vad jag är har samlat ihop 70 av deras favoriter bland Chuck Norris-skämten, så istället för att försöka vara rolig och dra någonting som du säkert redan har hört så länkar jag bara till den sidan så kan du läsa själv. Det där jag skrev i början är sant för övrigt. Annat än skämten och TV-shop har jag ingen aning om någonting annat som har med Chuck att göra. Jag skulle googla, men nummer 30 på den där listan är “Google won’t search for Chuck Norris because it knows you don’t find Chuck Norris, he finds you” så jag bestämde mig för att kolla på tv istället. Jag är för ung för att ta risker.

Published in: on 11/03/2010 at 20:03  Comments (1)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/03/11/round-house-kick-the-cake/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLeave a comment

  1. Jag blir väldigt besviken om inte nästa inlägg handlar om denna video:


Leave a Reply

