Ett helt varv runt solen!

Igår var det exakt ett år sedan det första inlägget på wtmfd skrevs (i alla fall första efter återupplivandet). Det tänker jag fira genom att posta en sexig bild på Marissa Miller, precis som på den gamla goda tiden, och fullständigt skita i att kolla upp nyheter. Jag är extremt trött idag och tycker att jag kan få ta det lugnt en dag när jag har kollat upp nyheter och skrivit om dem i ett helt år. Det är inte så lätt som det kanske verkar. Man måste hitta rätt sidor bland sina bokmärken, läsa saker, hitta passande bilder att stjäla och sen ta skämt från svarta komiker och översätta dem till svenska. Hur som helst har stödet under året varit väldigt bra, och jag är idag extremt rik tack vare den här hemsidan.

Fira du med genom att gå med i facebookgruppen eller maila över sexiga bilder på dig själv (om du är tjej, om du är kille går det bra med bilder på din syster) till yoshi@wtmfd.com.

Published in: on 28/02/2010 at 22:17  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/02/28/ett-helt-varv-runt-solen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

