Bieber is a badass

Det här är andra inlägget om en 15-årig pojke den här veckan, vilket skrämmer mig lite grann, men Justin Bieber, artisten från Kanada, ska fylla 16 år snart och det är någonting man inte får missa! Ok, det kanske inte är sant, men jag läste lite om inbjudan som han har skickat runt till folk inför firandet (se den här). Det står helt seriöst “I fully understand my/minor’s participation may involve risk of serious injury or death” i delen av dokumentet där deltagare eller deltagares förälder ska skriva under. Hur jävla hardcore fest ska man ha om gästerna måste vara införstådda på att de kan dö av att vara där? Han fyller 16! När jag fyllde 16 hade jag fortfarande ballonger och föräldrar på min fest, och det farligaste som hände var att man använde en stor och vass kniv till att skära upp tårtan med. Nu är det förstås kokain, prostituerade och dansa med vapen på alla mina fester, men det är ju standard när man är i min ålder.

Published in: on 26/02/2010 at 14:33  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/02/26/bieber-is-a-badass/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

