Jag kan vara trogen

Ashley Cole är en kille, trots namnet, som spelar fotboll för England och Chelsea och har en fru som heter Cheryl som är tokhet. Jag skojar inte alltså, hon är riktigt nice! Men Ashley har varit så duktig att han har varit otrogen med åtminstone fyra kvinnor vilket har lett till att Cheryl har begärt skilsmässa. Man kan tycka att Cheryl är något av en gnällspik med tanke på att Elin Nordegren tog sig igenom Tigers 32 stycken utan att ens skilja sig, men man kan också tycka att jag ska hålla käften och låta Cheryl gå fri, för är det någonting fotbollsfruar älskar att ha som rebound så är det bloggare. Det är sant, jag har en väldigt tillförlitlig källa för det här. Jag kan naturligtvis inte nämna källan vid namn, men jag den är väldigt tillförlitlig.

Published in: on 25/02/2010 at 17:48  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/02/25/jag-kan-vara-trogen/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

