I’m a giver

Jag surfade runt idag, eftersom det var en bra dag för surfande, och hittade en video på Ke$ha (hon som sjunger “don’t stop, make it hot, make it something something something tonight“) där hon är 13 år och sjunger på någon talangjakt. Jag älskar när någon annan gör allt jobb och jag bara behöver länka till videon så kan jag också säga att jag har hittat den. Hon sjunger “Karma Police” av Radiohead och du kan se videon här. Hon sjunger definitivt bättre än vad jag gjorde när jag var 13 (nu är jag mentor åt Justin Timberlake) men hon har karisma som en påse sopor som man inte har orkat slänga i fyra dagar. Hon är dessutom inte världens sötaste unge, så jag utgår ifrån att hon blev retad rätt så mycket i skolan. Det här är givetvis bra nyheter eftersom hon nu när hon är het antagligen fortfarande är ful och chubby på insidan och har sex med vem som helst för att bygga upp sitt självförtroende. Så Ke$ha, nästa gång du är i Stockholm, hör av dig. Hjälp mig att hjälpa dig.

Published in: on 25/02/2010 at 14:41  Comments (2)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/02/25/im-a-giver/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. haha yosh tung kommentar med “fortfarande ful o chubby på insidan”

  2. bara sanning :p


Leave a Reply

