Bottoms up!

Jag var ute och söp igår och har bara segat mig hela dagen idag, så förvänta dig inte de underverk som jag normalt brukar genomföra här på wtmfd idag. Min nyhetssökarförmåga fastnade på en bild på Dita von Teese där hon häller någon vätska över sig själv i ett jättestort martiniglas, varefter flashbacks från igår kväll såg till så att jag inte kunde leta vidare. Vad är det för vätska som hon häller? Var kan man köpa ett så stort martiniglas? Om man dricker en flaska Jägermeister men ingen är där att bevittna det, blir man full ändå? Vem vet. Vissa svar kanske inte är menade att vara kända för människan. Det här påminner mig om en gång när jag var riktigt bakis och trodde att jag kunde vara rolig ändå. Det kunde jag inte. Det var goda tider, goda tider indeed.

Published in: on 18/02/2010 at 19:27  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/02/18/bottoms-up/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

