Go go Power Rangers!

Killen på bilden är Jason David Frank och totalt okänd egentligen, men han var den vita Power Rangern på den gamla goda tiden när våld på tv uppmuntrades istället för att förbjudas. Numera är han en MMA-fighter och du kan se hans första fight (och vinst) här. Nu har han utmanat ingen mindre än Jean-Claude Van Damme på en fight eftersom JCVD tydligen ignorerade honom 1995 på premiären av “Mighty Morphin Power Rangers: The Movie”. Om fighten skulle gå igenom så skulle det vara det största föredettingeventet sedan man gjorde en re-make på filmen King Kong. Den här nyheten fick mig att skratta, men jag förstår inte varför egentligen. För varje ord jag skriver känns den sorgligare och sorgligare. Jävla skit, jag var glad efter Barbie-nyheten, men nu är jag deppig. Bäst att kolla på “surprised kitty” ett tag så blir det bättre. Gidigidigidi AH! Hihihihihihi, jag dör!

Published in: on 13/02/2010 at 21:58  Comments (2)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/02/13/go-go-power-rangers/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. ojoj.. antingen är du fortfarande sjuk eller så har du rökt på.. ;D “Gidigidigidi AH! Hihihihihihi, jag dör!”

  2. har du sett videon? den där kattungen gör vem som helst till en fnittrig tonårsflicka, jag lovar


Leave a Reply

