Mania, now with more motion!

Jag utannonserade medan jag var på semester på Kanarieöarna att bilderna från Megan Fox kampanj med Armani hade släppts. Tusentals läsare tackade mig för att jag inte lät min hängivenhet till att få ut sexiga nyheter åka på semester medan jag var i solen, men de tackade mig inte via kommentarer eller någonting sådant, så försök inte kolla upp det. Nu har första tv-reklamen med ovannämnda brud släppts för ovannämnda kampanj och du han se den här. Jag personligen anser att den är skräp. Jag kan komma på åtminstone 374 roligare saker (jag var uttråkad och gjorde en lista) som man kan göra med Megan Fox i sexiga underkläder och en kamera. Hälften av dem behöver man inte nödvändigtvis åka i fängelse för ens. Vissa kan bli problem eftersom man måste ha med en levande flasknosdelfin, och jag har inte riktigt listat ur var man kan skaffa sig än sådan än, men jag jobbar på det.

Uppdatering: jag kommer aldrig att kolla på någonting med Megan igen utan att tänka på hur hennes flippade tummar göms, och inte du heller från och med nu. Varsågod.

Published in: on 11/02/2010 at 20:49  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/02/11/mania-now-with-more-motion/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

