MM is the MVP

Super Bowl spelades igår i Miami, som alla vet. Om du inte visste det så vet du nu, så nu vet alla. Däremot var det inte den viktigaste matchen som spelades i Miami igår. Det spelades även en skojmatch för kändisar och allas vår  favorit (min i alla fall, och ärligt talat skiter jag i vilken din är, för om det inte är samma som min är du mindre värd än vad jag är) Marissa Miller spelade. Den stora vinnaren visade sig vara Tom Arnold, efter att ha dragit ner Marissas byxor vid en tackling och antagligen känt på materialet medan de låg ner (bild här, här och där). Jag vet inte vem Tom Arnold är, men efter att ha uppvisat sådan extrem kvicktänkthet och intelligens så utgår jag ifrån att han är någon sorts ninja som jobbar för NASA. Eller Batman.

Published in: on 08/02/2010 at 20:06  Comments (2)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/02/08/mm-is-the-mvp/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 CommentsLeave a comment

  1. Najjs att du är före Tyler,
    http://www.wwtdd.com/2010/02/marisa-miller-is-pretty-easy-going/

  2. oh yeah! han ska alltid hålla på och stjäla nyheter från mig, thieving bastard!


Leave a Reply

