Not a Gram(my) too much

Det hölls Grammy Awards igår och jag har, efter att ha kollat igenom en massa artiklar om bilder från galan, kommit fram till att det inte fanns någonting intressant att ta upp därifrån. Förutom att Marissa Miller var där. Hon håller inte ens på med musik men var den personen som mest hörde hemma på galan enligt en omröstning som hölls i mina byxor. Efter att ha läst min artikel om dagens artister kände sig folket bakom Grammy Awards tvungna att handla och en modell från Victorias Secret blev lösningen på problemet eftersom det står i deras kontrakt att de måste klä sig sexigt och/eller slampigt 100% av tiden. Om de inte gör det kommer gud bli arg och ta ut det över Haiti igen. Det här är andra gången jag skämtar om Haiti när jag skriver om Marissa. Vad är grejen med det egentligen? Kan inte en sexig Marissa och ett välmående Haiti samexistera? Om inte så fuck’em!

Published in: on 01/02/2010 at 22:41  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/02/01/not-a-grammy-too-much/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

