Who’s yo daddy?

För ett tag sedan var jag först med att rapportera att Tila Tequila ryktas vara gravid. Det är sant, hemsidan som jag använde som källa stal nyheten från mig. Tidsmaskin. De hade en tidsmaskin, det är hur! Nu “ryktas” det i alla fall igen, och den här gången om att pappan till ungen är rapparen The Game. Som vanligt när det kommer till rykten om Tila Tequila, så kommer de från Tila Tequila. Hon flippade ur på twitter och skrev 14 posts där hon droppade Games namn 14 gånger och Dr Dres tre gånger för att undanröja de tvivel som fanns om att hon pratade om just den The Game. Kolla på hennes handikappade monolog här. Jag kan tro på det här eftersom Game är dum nog att tatuera in en fjäril på sin kind för att sedan göra om den till ett LA med vingar, för att ännu mer sedan göra om den till ett LA på en stor röd stjärna. En man med en sådan beslutsfattarförmåga skulle antagligen kunna göra en kvinna gravid och tänka “det är ok, när jag tröttnar på ungen kan jag göra om den till en hund eller en Cadillac. Bling bling, motherfuckers”.

Published in: on 31/01/2010 at 23:02  Leave a Comment  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/01/31/whos-yo-daddy/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

