Maybe if I act like that

Om det inte vore för det faktum att Pink ser ut som en man så skulle hon vara min favoritartist inom popmusikens värld. Hon har många gånger smarta texter, jobbar med sköna människor och säger roliga saker om folk som är idioter (till exempel Kanye West). Hon är i princip en manligare version av mig på det sättet. Nu har hon uppmärksammats för ett framträdande av låten “Stupid girls” där hon på scenen driver med Beyonce (youtube that shit). Om du tycker att peruken och klänningen inte är tillräckligt Beyonce så kolla in ungefär 35 sekunder in på klippet när hon gör sin lilla handskakning. Jag försökte komma på något roligt sätt att avsluta det här, men jag tror att alla mina principer som formade wtmfd till det som det är idag har attackerat inifrån för att stoppa mig från att föredra en Shemale framför Bootylicious. Fan dig, testosteron!

Published in: on 29/01/2010 at 00:49  Leave a Comment  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://wtmfd.wordpress.com/2010/01/29/maybe-if-i-act-like-that/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

